„Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej

Zgłoszenia Kontakt

Zgłoszenia

Obsługa zgłoszeń prowadzona jest przez Helpdesk Narodowego Instytutu Kardiologii dotyczących
  • niesprawnego sprzętu tj. wagi, ciśnieniomierza, telefonu
  • niewłaściwego działania aplikacji telemedycznej

 

Kontakt

Zgłoszenia należy kierować na poniższy adres mailowy lub kontakt telefoniczny podając następujące informacje dla:

Wadliwego działania sprzętu:

  • rodzaj i model sprzętu
  • numer seryjny lub inwentarzowy sprzętu
  • opis usterki lub problemu
  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej

Wadliwego działania aplikacji:

  • informacja o problemie – komunikat błędu
  • czas wystąpienia problemu,
  • czynność, podczas której występuje problem (rejestracja pomiaru, wybór profilu, itp.)
  • numer wersji aplikacji,
  • rodzaj i model urządzenia,
  • dane kontaktowe użytkownika.